Телефонная коммуникация для Nestlé Business Service

В июле 2011 года во Львове открылся третий в мире внутренний бизнес-сервис-центр Nestlé, обслуживающий более 20 стран региона (Россия, Польша, Румыния, Венгрия, Болгария, Чехия, Словакия и пр.), который в составе международного подразделения «Бизнес Сервис Nestlé» (NBS) обеспечивает отдельные финансовые операции (к примеру, начисление зарплат), а также определенные процессы управления персоналом.

28-29 ноября 2011г. я побывала во Львове и провела тренинг для объединенной команды Call Center и Финансы (Account Receivables).  Получился прекрасный тренинг и великолепный обмен оптом: ведь в группе были и юные участницы, и те, у кого за плечами десятки (!!!) лет работы (сначала – в Cвіточ, потом – в Nestlé).

Спасибо HR-партнеру Татьяне Ряпич за доверие! И спасибо участникам за вдохновляющую обратную связь! Обычно я скромничаю и не прошу участников писать отзывы, ограничиваясь устной обратной связью. Ведь во многих компаниях принята собственная практика получать отзывы и ставить оценки тренеру и тренингу. Как, собственно, и в Nestlé. HR в лице Оли Сорокивской и Татьяны Ряпич любезно переслали мне оценки – и цифровую составляющую (ура, я отличница), и вербальную.

Вот что они написали в отзывах:

  • Чіткий, грамотно-продуманий тренінг.
  • Тренер надзвичайно цікавий, компетентний, індивідуальний підхід до учасників.  З усіх тренігів – це один  з найкращих. Тренер завжди готова була  іти на контакт, навіть під час перерви. Хороший підхід до групи загалом і до кожного.
  • Повні/ глибокі відповіді.
  • Цікаві завдання в групі. Завдяки різним іграм, завданням, вправам інформація була легкою, доступною.
  • Надзвичайно важливо, що це не нудна лекція. Дуже зручний, легко засвоюється. Техніки подачі інформації були дуже різноманітні. Чудово продуманий хід тренінгу. Цікаво і не нудно.
  • Дуже лаконічно висвітлювала свої думки, гарний оратор, чудова людина. Легкість подачі, цікавість. В людини талант до цієї професії. Тренер ” від Бога”. Надзвичайно кваліфікований тренер. Дуже-дуже позитивно!
  • Власне більша частина роботи – телефонні дзвінки, тому дуже доречно. Показано схеми виходу з різноманітних ситуацій, формування відповідей, тону та тембру голосу. Тренінг був розрахований саме для мого профілю. Для контактного центру на всі 100 %.
  • Використання в роботі, так і приватному житті. В повні мірі, знання надзвичайно корисні. Знання корисні як в роботі, так і в повсякденному житті. В спілкуванні з клієнтами, друзями.
  • Корисно в житті.
  • Дуже чіткий; Добре визначена, сформована програма.
  • Рівень дуже високий.
  • Використання проектору це плюс; Вдало підібрані відео ролики і презентація; Урізноманітнення.
  • Навіть найменші 10 хв. завжди доречно. Дуже доречно.
  • Обов’язково пройти даний тренінг, допоможе в процесі комунікації і на роботі і вдома. Варто проводити даний тренінг для всіх, корисний, цікавий, практичний, позитивний. Позитивний настрій і все буде чудово. З усіх тренінгів, у яких я брала участь, даний був найцікавіший. Працювати в команді та вільно себе почувати, працюючи в команді. Раджу обов’язково взяти участь, оскільки надзвичайно корисно. Обов’язково бути присутнім, чудовий досвід і знання.
  • Тренінг вдався. Від даного тренінгу отримала набагато більше, ніж просто знання. Найголовніше – це  маса позитиву. Навчання проходило наче відпочинок.  Відмінно.

Post to Twitter Tweet This Post

Метки: , ,

Leave a Reply