Воркшоп (дослівно — «майстерня»). Навіть тренінги я прагну проводити у форматі майстерні. Учасники працюють у групах над заздалегідь підготовленими завданнями й діляться своїми напрацюваннями з іншими групами. Завдання фасилітатора (ведучого) — організувати роботу таким чином, щоб кожен активно та з інтересом брав участь у процесі. Це досягається завдяки добре спроєктованої програми, наповненої завданнями, робота над якими цікава для учасників в професійному й особистісному сенсі. Це і робочі кейси для аналізу та висновків, і пропозиція застосувати щойно вивчену модель до робочої практики учасників, і модерована дискусія з хорошим зворотним зв'язком. Фасилітація воркшопу цікава з тієї точки зору, що не буває двох однакових груп, і при певній майстерності та володінні різними інструментами можна провести воркшоп і в залі, і дистанційно за допомогою онлайн платформ. А крім звичайних і традиційних фліпчартів або хмарних гугл-документів в хід можуть піти кубики LEGO, онлайн платформи для мозкових штурмів, фото та відеофіксація.